• Головна
  • Новини та події
  • Новини
  • Новини
  • 2018
  • В Житомирі буде організовано всеукраїнський замовлений містобудівний конкурс на кращу концепцію реконструкції майданів Соборний та Перемоги

В Житомирі буде організовано всеукраїнський замовлений містобудівний конкурс на кращу концепцію реконструкції майданів Соборний та Перемоги

Дата публікації: 05.10.2018

З метою впровадження та реалізації проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні» відповідно до протоколу про співробітництво між Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ та виконавчим комітетом Житомирської міської ради в Житомирі буде організовано всеукраїнський замовлений містобудівний конкурс на кращу концепцію реконструкції майданів Соборний та Перемоги в місті Житомир.

Мета конкурсу полягає в розробці концепції майданів Соборний та Перемоги, що включає в себе рішення щодо всіх пішохідних і транспортних сполучень території і створення громадського простору, що буде відображати історичний, архітектурний та культурний характер даної території.

Перед учасниками Конкурсу ставляться наступні завдання:
1. Запропонувати містобудівну концепцію, яка буде відображати потенціал розвитку території відповідно до стратегічних планів міста при цьому мати реалістичну етапність розвитку реконструкції.
2. Надати транспортну концепцію, що забезпечує гармонійне поєднання та якісний транспортний і просторовий зв’язок між майданами Соборним і Перемоги, а також їх поєднання з іншими територіями міста.
3. Запропонувати концепцію організації громадського простору, що дозволяє реалізувати потенціал території, створює його унікальність та ідентичність засобами урбан-дизайну, підсилює якість скверів, площ, зелених територій, що входять в межі об'єкта Конкурсу.

Вимоги до професійного рівня учасників
Згідно з чинним законодавством України учасниками Конкурсу можуть бути зареєстровані громадські організації, юридичні особи та фізичні особи-підприємці, що відповідно до своїх установчих та реєстраційних документів мають право надавати послуги в сфері архітектури, містобудування, транспортного планування, планування територій та в суміжних сферах діяльності. До складу колективу обов’язково повинен входити хоча б один сертифікований архітектор.

Участь у Конкурсі відкрита для всіх учасників, які можуть засвідчити відповідний досвід для цього проекту та подадуть заявку на участь відповідно до вимог конкурсу. Для участі у Конкурсі заявник повинен створити проектну команду фахівців з містобудування, транспортного планування та ландшафтної архітектури. Вітається, але не є обов’язковим, залучення фахівців з інших сфер, важливих для міського розвитку (наприклад, соціологія, економіка). Орієнтовна кількість учасників команди має становити 5 осіб (мінімум 3).

Опрацювання відбувається інтегровано, при цьому можливе створення робочої групи між різними фірмами та/чи залучення зовнішніх проектувальників. У такому випадку бажано, щоб різні фірми вже мали досвід в спільній проектній роботі.

На етапі подачі заявок окремі фахівці можуть входити до складу кількох команд одночасно.

До участі у конкурсних роботах в рамках Конкурсу допускаються проектні команди, обрані організатором Конкурсу.

Документи, які необхідно подати
З метою відбору портфоліо необхідно подати наступні документи:
- резюме учасників команди та органіграму команди;
- реєстраційні документи юридичної або фізичної особи підприємця від імені якої здійснюється участь у конкурсі;
- сертифікат архітектора;
- пропозицію по реалізації умов Конкурсу та підхід до розробки стратегії (макс. 3 сторінки);
- референтні проекти (містобудування, транспорт, архітектура ландшафтний дизайн).

Термін подачі заявки та адреса
Заявки на участь мають бути подані до 26 жовтня 2018 на адресу sump.zhytomyr@gmail.com. Реєстраційний внесок не передбачено.

Умови перебігу Конкурсу і терміни:
1. Подання заявок про бажання прийняти участь у Конкурсі (19 робочих днів).
2. Оцінка заявок (5 робочих днів).
3. Оголошення Конкурсу та запрошення учасників Конкурсу (7 днів).
4. Cтартовий захід: Перший конкурсний воркшоп (3 дні).
Учасники отримують вихідні дані і детальне завдання. Здійснюють польові дослідження території. Проводять перші обговорення і формування концепції.
5. Перший робочий етап. Робота над концепцією (7 тижнів).
Учасники проводять додаткове дослідження території і формують базову концепцію розвитку території планування, здійснюють оцінку впливу запропонованої концепції на територію дослідження і навпаки, готують ескіз території.
6. Другий конкурсний воркшоп – обговорення проміжних результатів (2 дні).
Учасники представляють результати аналізу і базову концепцію території. Організатори конкурсу і журі надають коментарі та побажання, уточнюють завдання для учасників.
7. Другий робочий етап. Фіналізація концепцій, оформлення результатів. (4 тижні).
Учасники доопрацьовують концепції та розробляють фінальний дизайн всієї території планування.
8. Здача кінцевих результатів.
Команди подають свої проекти електронною поштою у форматі pdf, на адресу sump.zhytomyr@gmail.com.
9. Презентація результатів. Оцінка робіт. (2 дні).
Команди здійснюють фінальні презентації робіт, проводиться обговорення та оцінка робіт.
10.Виставка робіт та публічні презентації (1 місяць).
Учасники зобов’язуються прийняти участь у публічній презентації робіт (принаймні один представник від команди).

Контактна інформація
З питань проведення Конкурсу звертатися до Організатора Конкурсу за адресою: вул. Покровська, 6, м. Житомир, 10014, телефон: +38 (0412) 47-27-86, e-mail: sump.zhytomyr@gmail.com.

По завершенні Конкурсу  кожна команда-учасниця отримає винагороду в розмірі 250 тисяч гривень. З трьох запропонованих ідей буде створено єдиний проект, в якому будуть враховані найкращі пропозиції, напрацьовані трьома командами-переможцями


З проектом рішення виконавчого комітету ЖМР «Про організацію та проведення всеукраїнського замовленого містобудівного конкурсу на кращу концепцію реконструкції майданів Соборний та Перемоги в місті Житомир», конкурсною процедурою, постановкою завдання та призовим фондом можна ознайомитися у додатках