Житомир хоче бути мобільним містом

Дата публікації: 19.05.2017

Транспортна система міста Житомир значною мірою базується на результатах традиційних досліджень пасажиропотоків в громадському транспорті. При цьому потреби пішоходів та велосипедистів залишаються поза увагою, хоча саме орієнтація на потреби цих учасників дорожнього руху є важливою умовою розвитку сталої транспортної системи будь-якого міста.
19-20 січня 2017 року німецький експерт Енріко Гове, InnoZ GmbH (Німецький центр інновацій у сфері мобільності та соціальних змін), вже вдруге відвідав Житомир з робочим візитом з метою обговорення запуску дослідження мобільності населення за допомогою передового мобільного додатку з представниками міської влади, громадських організацій, транспортних компаній, місцевих перевізників та іншими зацікавленими сторонами. Подібні дослідження пересувань жителів міст проводяться в багатьох розвинених містах світу (зокрема, в Берліні, Мюнхені, Лондоні, Нью-Йорку) та мають вагомий вплив на формування сталої транспортної системи міст з урахуванням потреб всіх мешканців.
Варто зауважити, що в червні 2016 року Житомир став першим містом, у якому проводилось пілотне дослідження пересувань мешканців у тестовому режимі, за результатами якого було вдосконалено роботу мобільного додатку відповідно до місцевих потреб.
Таким чином, ми раді повідомити, що 1 лютого 2017 року Житомир, як і інші три міста-учасники проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні», що впроваджується німецькою урядовою компанією «Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» за фінансування Урядів Німеччини та Швейцарії, запускає дослідження мобільності населення за допомогою спеціального мобільного додатку modalyzer для формування сталої системи мобільності населення. Планується залучити щонайменше 270 користувачів modalyzer для відстеження щоденних пересувань містян. Дослідження буде проводиться з 1 лютого по 30 червня 2017 року
Це дослідження дозволить краще зрозуміти, яким чином пересуваються різні групи населення – пішоходи, велосипедисти, користувачі громадського транспорту, автомобілісти, та розробити рекомендації щодо розвитку транспортної та соціальної інфраструктури міста (наприклад, створення велопарковок, додаткових острівків безпеки, покращення пішохідних зон, тощо) та підвищення ефективності транспортної системи міста в цілому.