Навчання стратегічних комунікації для енергоменеджерів
У Житомирі відбувся тренінг із посилення ролі комунікацій для менеджерів та фахівців з комунікації об’єднаних територіальних громад України.
«Ми працюємо на рівні 300 громад з питань енергії, клімату, сталого енергетичного розвитку, енергетичної бідності. Одним із найслабших місць є комунікація. Тому що ми можемо робити гарні речі, але якщо ми не комунікуємо, то вони ніколи не будуть зрозумілі жителям громади. Тому ми зараз вчимося комунікувати. І першими особами, хто має комунікувати з питань зміни клімату, енергоефективності, є енергоменеджери. Дуже важливий зв’язок енергоменеджера і комунікаційних представників органів місцевого самоврядування в цій ланці. Важливо, щоб розуміння енергетичної безпеки, енергоефективності, енергетичної політики були правильно висвітлені, прокомуніковані і донесені населенню. З огляду на те, що в нас війна, роль комунікації посилюється», – говорить Оксана Кисіль, національний експерт проєкту ЄС «Угода мерів – Схід».
Семінар проходить у Житомирі, бо наше місто є першим в Східній Європі, яке задекларувало перехід на 100% ВДЕ до 2050 року та є політичним лідером в Україні та в Східній Європі за цими стратегічними цілями досягнення кліматичної нейтральності.
«Ми ділимося досвідом із залучення коштів в місцеву інфраструктуру, впровадженняпроєктів у сфері енергоефективності і розвитку місцевої системи управління, яка спрямована на досягнення цілей сталого розвитку міста.Житомир – одне з перших міст, яке отримало Європейську Енергетичну Відзнаку.Це сертифікат, що підтверджує наявність в місті ефективної функціонуючої системи управління місцевої енергетичної політики. По-друге, ми є одним із міст, яке має найбільший інвестиційний портфель в розвиток місцевої інфраструктури і в розвиток проєктів з енергоефективності та енергозбереження. По-третє, ми є одним з найбільш амбіційних міст. Ми плануємо повністю перейти на відновлювану енергетику до 2050 року», — говорить Борис Пахолюк, директор КУ «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради.
На тренінгу були розглянуті питання формування комунікаційної політики та залучення стейкхолдерів і молоді до кліматичної та енергетичної політики; формування контент-планів; гендерні проблеми.