Працівники Житомирської міської ради вдосконалюють свої навички управління конфліктами на тренінгу «Природа конфліктів та їх успішна трансформація. Взаємодія зі складними клієнтами»

Дата публікації: 26.07.2023

Успішне місцеве самоврядування та надання якісних послуг громадянам означає не відсутність конфліктів, а вміння трансформувати їх справедливим, мирним та ефективним шляхом. 13-14 липня працівники Житомирської міської ради відпрацьовували різні техніки взаємодії зі важкими клієнтами на тренінгу «Природа конфліктів та їх успішна трансформація. Взаємодія зі складними клієнтами», що відбувся за підтримки Проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні ІІ».

Під час групової роботи учасники обговорили різні види конфліктів, які можуть виникати на роботі та в особистому житті, їх функції та причини, дізнались, яким чином будувати комунікацію з різними типами клієнтів, як конфлікти можуть мати позитивний вплив та привести до конструктивних результатів. Учасники тренінгу навчились розпізнавати симптоми професійного вигорання, а також відпрацювали техніки нормалізації емоційного стану.

Дякуємо нашим тренеркам Наталії Тарасенко та Світлані Євченко, а також всім учасникам за змістовну роботу! Сподіваємось, що робочий процес стане комфортнішим для всіх: і для працівників ЖМР, які надають адміністративні послуги, і для містян, які очікують високої якості послуг

Читайте також